Marketing medewerker

marketing recruitment

WAT GA JE DOEN

als Marketing medewerker

In deze veelzijdige en zelfstandige rol combineer je marketing en recruitment: je versterkt de zichtbaarheid in de markt én helpt om het juiste talent aan te trekken. Daarmee draag je direct bij aan de groei en ambities van de organisatie.

Als marketing medewerker ben jij verantwoordelijk voor de (online) zichtbaarheid van de organisatie, zowel richting (potentiële nieuwe) klanten als richting potentiële nieuwe medewerkers. De organisatie is volop in ontwikkeling. De afgelopen jaren is er gewerkt aan positionering en een marketing- en communicatieplan. Deze plannen willen wij nu verder uitwerken en gaan realiseren. Jij krijgt hierin een sleutelrol, waarbij je zowel meedenkt op tactisch niveau als zorgt voor een sterke uitvoering in de praktijk

Jouw specifieke taken omvatten:

  • Het ontwikkelen en uitvoeren van tactische marketing- en communicatieplannen die aansluiten bij de bedrijfsdoelstellingen;
  • Het versterken van de organisatie als merk en als aantrekkelijke werkgever;
  • Het verbeteren van de online vindbaarheid van de website, in samenwerking met een SEO-specialist;
  • Het opzetten, analyseren en bijsturen van marketingcampagnes;
  • Het mede creëren en plaatsen van content die past bij de merkidentiteit, je haalt hiervoor de informatie op bij de projectverantwoordelijke medewerkers;
  • Het mede beheren en optimaliseren van de social media-kanalen (LinkedIn en Instagram);
  • Het via social media, met name LinkedIn, actief zoeken naar en benaderen van geschikte kandidaten;
  • Het voorbereiden en mede organiseren van stagemarkten, afstudeerstages en netwerkevenementen.
markting en recruitment professional

WIE BEN JIJ?

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bijvoorbeeld in communicatie, HR, marketing, of commerciële richting;
  • Het kunnen werken met (grafische) programma’s voor het creëren van social media posts is een pré;
  • Ervaring met SEO om de vindbaarheid van de website te verbeteren is een pre;
  • Je combineert strategisch denken met een hands-on aanpak;
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent positief kritisch en streeft altijd naar kwaliteit;
  • Je bent een proactieve teamspeler;
  • Je vindt het leuk om met verschillende werkzaamheden bezig te zijn en geeft verbeterpunten aan;
  • Je bent vaardig in het gebruik van online tools en je denkt in social media;
  • Je beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en kunt meerdere taken tegelijk beheren.

WAT BIEDEN WE JOU?

Als je bij ons komt werken, maak je deel uit van een hecht team met korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Verder bieden we:

  • Een goed salaris dat aansluit bij jouw opleiding en ervaring, variërend tussen de € 41.000 en € 55.840 bruto per jaar (incl. vakantiegeld en een 13e maandregeling) op basis van een 40-urige werkweek;
  • 23 vakantiedagen en 8 ADV-dagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Mogelijkheden voor externe en interne opleidingen.

WIE ZIJN WIJ?

Werken bij Rienks Adviseurs betekent werken aan uitdagende huisvestingsvraagstukken. De kwaliteit van het dagelijks leven van mensen verhogen, dat is ons gezamenlijk doel. Het verbeteren van de leefomgeving waarin zij wonen, werken, leren, spelen, sporten, zorgen en van cultuur genieten. Wat we doen is niet per se eenvoudig, maar wel het mooiste dat er is. We doen dit al meer dan 35 jaar, voor organisaties in onderwijs, zorg, cultuur, (semi) overheid en voor commercieel vastgoed. Voor klanten waar we trots op zijn, zoals Universiteit Leiden, Waterschap Rivierenland, Amvest, Gemeente Lansingerland, Inovum zorg, Tilburg University, Stichting ZAAM en Ouwehands Dierenpark.

Rienks Adviseurs bestaat uit een enthousiast team. We stimuleren elkaar en hebben (werk)plezier. Bij ons krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en volop ruimte om jouw eigen initiatieven te ontwikkelen, óók als je pas net begint aan je carrière.
Huisvesting gaat volgens ons altijd over de eindgebruiker. Daarom werken wij zelf vanuit een inspirerend kantoor in Utrecht, waar het fijn is om te werken en te zijn.

Kom je ook bij ons werken?

Marketing en recruitment professional

INTERESSE IN DEZE VACATURE?

for years

WIJ KIJKEN UIT NAAR JOUW SOLLICITATIE

Solliciteer direct en stuur je CV en motivatiebrief mee. Voor meer informatie kan je contact opnemen met For Years.
SOLLICITEER DIRECT

Deel deze vacature